Baza pod cienie do powiek Avon, Eye Shadow Primer

Udostępnij ten post

Hej!
Dziś powiem parę słów na temat Bazy pod cienie do powiek firmy Avon. Powiem że ta baza była dla mnie sporym zaskoczeniem i nie zawiodłam się na tym produkcie. Kupiłam ją bardzo tanio bo za niecałe 10 zł po za tym są inne zalety tego produktu między innymi:
- mimo tego że pojemniczek z bazą pod cienie jest mały jest bardzo wydajny
- łatwo się go nakłada dzięki jej konsystencji
-utrzymuje cień na powiece bardzo długo ( w moim przypadku cień trzyma się cały dzień na oku i wygląda świeżo)
-mały zgrabny słoiczek który wszędzie się zmieści
- i tak jak wspomniałam wcześniej cena nie jest wysoka

Według mnie produkt godny polecenia!

Zostawiam zdjęcia i do następnego :)





4 komentarze :

  1. ja chyba najbardziej upodobałam sobie bazę pod cienie Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą bazę i jestem zadowolona:) nie ma cieni w załamaniach po kilku godzinach a to juz spory plus:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś jestem uprzedzona do baz w takich słoiczkach, ponieważ posiadam bazę z Virtual która jest bardzo gęsta, ciężko ją wydobyć i rozprowadzić na powiece... Ale jak mówisz, że ta ma fajną konsystencję to może spróbuję... :-) A tak poza tym fajny blog, obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)