Eyeliner marki miss sporty

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś pod lupę wzięłam eyeliner marki miss sporty. Jest to eyeliner w pisaku jest wygodny w użyciu i mnie o wiele łatwiej "rysowało" się kreski na oczach. Jednak jeżeli chodzi o trwałość i kolor to niestety szału nie ma. Utrzymuje się parę godzin po czym trzeba delikatnie poprawiać kreski, a jeżeli chodzi o kolor, to trzeba kilka razy przejechać po oku, aby kreska była w ładnym czarnym kolorze. Cena nie jest wysoka, bo można go kupić w przedziale cenowy 12-15 zł. Jednak nie jest to mój faworyt wśród eyelinerów.

Zostawiam kilka zdjęć i do następnego!





5 komentarzy :

  1. Wolę linery w żelu, te w pisaku szybko mi wysychały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nie wysechł, ale efekt nie był dla mnie aż tak zadowalający :)

      Usuń
  2. Ja skusiłam się na ten od Golden Rose ale już zaczął przysychać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja ten mam jakieś 4 miesiące i jeszcze nie przyschnął, ale aby uzyskać ładny czarny kolor trzeba kilka razy przejechać więc dla mnie jest to nie wygodne i wręcz denerwujące

      Usuń
  3. Ja wolę eyeliner z pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)