LG Swift L3 II -opinia

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś powiem kilka słów na temat telefonu LG Swift L3 II , którego posiadam i użytkuję już od roku. Telefon jest niezbyt dużych rozmiarów, ale jest poręczny i zmieści się do każdej kieszeni.Jest leciutki. Jakość obrazu jest bardzo dobra. Jeżeli chodzi o aparat to jest raczej średni, ale dla mnie wystarczający, bo przy robieniu zdjęć notatkom jestem wstanie bez problemu je odczytać. Bateria przy niezbyt wymagającym użytkowaniu wytrzymuje 3-4 dni przy bardziej wymagającym użyciu 2 dni. Telefon ma wbudowaną pamięć 4 GB dla mnie wystarczająca. Jego wadą jest to, że przy zbyt dużej ilości aplikacji zaczyna się zawieszać i "wariować." Według mnie zdecydowanie nie nadaje się do dużej ilości gier i aplikacji. Myślę, że poza tą wadą nie mam mu nic do zarzucenia.


Zostawiam wam kilka zdjęć telefonu i do następnego :)




2 komentarze :

  1. Najważniejsze o czy zaponiałaś wsponieć to jaki ma system, ale domyslam się, że android jak większośc telefonów dotykowych :)

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)