Podkład Matujący Avon, Mattifying Foundation

Udostępnij ten post

Hej!

Dziś powiem parę słów na temat podkładu matującego firmy Avon, który mnie osobiście pod paroma względami zawiódł, ale wszystko po kolei:

Zalety:
-nie trzeba dużej ilości podkładu, aby dobrze pokryć nim twarz
-dobrze się rozprowadza
-daje efekt zmatowienia twarzy
- cena nie jest wysoka ( w promocji kupiłam go za 18zł)
-dobrze się go zmywa
-starcza na długo

Wady:
-efekt zmatowienia cery znika po kilku godzinach przez co makijaż trzeba poprawiać
-gdy jest cieplej czas zmatowienia jest krótszy
- po miesiącu użytkowania zauważyłam że podkład zaszedł wodą i stracił swoją konsystencje ( przechowywałam tak jak należy)


Kupując podkład myślałam, że efekt zmatowienia będzie utrzymywał się dłużej jednak pomyliłam się. Zamawiając podkład popełniłam też błąd w doborze koloru był nieco za jasny, ale dałam radę wyrównywać kolor pudrem.

Zostawiam wam kilka zdjęć i do następnego!





2 komentarze :

  1. Ogólnie nie lubię podkładów z Avon, miałam ten: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=258
    I nie dośc, że masakrycznie zapchał mi cere (wysyp pryszczy) to ciemniał na skórze i mimo dopasowanego odcienia, kiedy zasechł robiła się maska.
    Moim faworytem jak na razie jest Wake me up z Rimmela - lekki, rozświetlający podkład o średnim kryciu, dodatkowo nawilża, więc jest idealny dla suchej cery (choć ja takowej nie posiadam). Cena nie jest jakoś szalenie niska, ale też nie wysoka (porównując np. do Bourjois Healthy Mix, który chcę wypróbować), bo jest to nieco ponad 40 zł, osobiście dorwałam go na promocji za ok 29/30 zł. Przy niemal codziennym makijażu (choć delikatnym, nie wale nie wiadomo ile, nie mam potrzeby) starczył mi na ok 5 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wcześniej używałam innych podkładów to jest pierwszy podkład z firmy Avon wcześniej używałam z Soraya, kremy BB np z Garniera a na tym podkładzie niestety się zawiodłam

      Usuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)