Garnier NEO

Udostępnij ten post

Witam!

Ponieważ ostatnio bardzo często słyszałam o nowym antyperspirancie Garnier Neo, postanowiłam go przetestować. Korzystam z innych antyperspirantów firmy Garnier i zawsze zdawały egzamin. Jednak na tym się zawiodłam. Antyperspirant jest w formie kremu kosztuje około 12 zł, więc nie jest to dużo. Jeżeli chodzi o skuteczność na mnie się nie sprawdza.Kolejną wadą jest to, że gdy kremu ubywa, coraz ciężej go wydostać z opakowania, co mnie bardzo irytuje. Uniemożliwia mi to zużycie produktu do końca. Zdecydowanie wolę Garnier Mineral jak dla mnie jest to jeden z lepszych antyperspirantów tej firmy i w najbliższym czasie do niego wrócę :)




1 komentarz :

  1. ja też używam Minerala w sztyfcie:)
    Taki krem wydaje się być ciekawym rozwiązaniem, ale rzeczywiście z takiej tubki to ciężko jest pod koniec coś wydobyć,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)