Koktajl - kiwi, banan

Udostępnij ten post

Dobry wieczór :)

Dziś naszła mnie ochota na koktajl i swoją zachciankę zrealizowałam. Nie chciałam koktajlu bananowego czy też truskawkowego bo ich smaki znam aż za dobrze. Skusiłam się na połączenie kiwi i banana. Nie dodawałam do niego mleka czy też jogurtu naturalnego więc wyszło mi coś w postaci musu, ale dało się to wypić. Mnie to smakowało choć w przyszłości połączę więcej owoców i na pewno dodam mleko lub jogurt naturalny. Zostawiam zdjęcia i do następnego :)







5 komentarzy :

  1. ostatnio też robiłam z kiwi. był tak kwaśny, brrr. zazwyczaj w koktajlach jest tak, że banan to smak podstawowy i intensywny, w takim połączeniu nie mogę tego powiedziec

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :) Uwielbiam takie koktajle, ja zawsze dodaję też szpinak lub rukolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale apetyczne :))
    Ja codziennie miksuję banana z mlekiem/jogurtem i zmielonym siemieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)