Ombre

Udostępnij ten post

Witam!

Jakiś czas temu był szał na OMBRE . Gwiazdy i nie tylko sobie je sprawiały na włosach. Mnie też coś podkusiło i spróbowałam tego na moich długich włosach. Na początku był szok, bo nigdy nic z włosami nie robiłam i patrzałam na to "co ja sobie zrobiłam?". Jednak z upływem czasu przyzwyczaiłam się do tego i stwierdziłam,że "wygląda to całkiem fajnie." Niestety ten eksperyment na włosach sprawił, że odcinek rozjaśniany był bardzo suchy i łamliwy. Nie pomagały odżywki, więc po pół roku posiadania ombre zadecydowałam o ścięciu rozjaśnianych włosów.
A wy co o tym myślicie? Zostawiam wam swoje zdjęcia i te z sieci :)
Pozdrawiam i do następnego.











7 komentarzy :

  1. Osobiście przepadam za ombre ale sama mam obecnie tak słabe włosy, że zrobienie ombre by je tylko dobiło :) ale Tobie w nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo niestety tak jak napisałam po pół roku od zrobienia ombre moje włosy tak się zniszczył, ż niestety musiałam je ściąć. To fakt to zabójczy zabieg dla włosów już troszkę podniszczonych. Ja miałam zdrowe ładne ale rozjaśnianie końcówek niestety je strasznie zniszczyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjecia I ciekawe inspiracje :)
    Pozdrawiam goraco Kate Wo I Polskie Blogi kobiece na Swiecie xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. mi ię rude podoba ale boje sie koloru po kilku myciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kolor raczej się nie zmieni po kilku myciach bo włosy są najpierw rozjaśniane a jak się chce kolor inny niż blond są farbowane więc kolor dobrej farby raczej się nie wypukła

      Usuń
  5. Bardzo ladne masz wlosy i w ombre tez ci fajnie :) ja tez zrobilam ombre ale niestety musze jeszcze pare razy pofarbowac wlosy bo mam naturalne ciemno brazowy odcien i ciezko je pofarbowac. Mam ten sam problem co ty ze wlosy bardzo sa lamliwe i zniszczone. Niestety to sprawka ulleniacza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się delikatny efekt ombre, ale sama boję się eksperymentować, nigdy nie farbowałam włosów :) Jak już się zdecyduję to będę musiała poszukać dobrego fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)