Zakupy u Goti.

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś pokażę wam przepiękne bransoletki jakie zamówiłam wraz z siostrą i mamą na http://www.goti.pl/. Bransoletki są przepiękne, a dzięki temu, że przy każdym zamówieniu podajemy obwód nadgarstka bransoletka idealnie pasuje na naszą rękę. Było to moje pierwsze zamówienie, ale na pewno nie ostatnie :)




Kolor na zdjęciach może delikatnie odbiegać od kolorów rzeczywistych ze względu robienia zdjęć z fleszem. 






A o to mojej cacuszko od Goti






Ta bransoletka należy do siostry.





Ta do mamy :)













Ta bransoletka również należy do siostry z jej pierwszego zamówienia.





A tak prezentuje się moja bransoletka na ręce :)



4 komentarze :

  1. Bardzo fajne szczegolnie ta szara z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają ślicznie;) Ja mam koleżankę która mi takie robi;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)