Baza Peel Off - miss sporty

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś pokażę wam nowość firmy miss sporty, której osobiście nie mogę polecić. Jest to baza, która ma pomagać ściągać lakier szczególnie ten z brokatem nie używając zmywacza do paznokci. Bazę nakładamy przed lakierem i czekamy, aż z koloru białego stanie się transparentny. Następnie nakładamy na nią lakier. Wszystko było by pięknie gdyby nie to że przy lekkim otarciu, zahaczeniu lakier zaczyna schodzić. Baza miała pomagać ściągnąć lakier jednak nawet z tym do końca sobie nie radzi bo trzeba odrywać lakier po kawałku. Kupiła z ciekawości bo zawsze mam problem z pozbyciem się lakieru brokatowego z paznokci, ale to był wielki błąd. Widziałam, że niektóre blogerki chwalą ten produkt, ale ja tego zrobić nie mogę. Ja za bazę zapłaciłam 8,50 zł jednak według mnie to stracone pieniądze.





6 komentarzy :

  1. Miałam peel off z Essence i mam podobne odczucia...

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm dzięki za szczerą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z twoja opinią;)
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa baza ;) nie słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, zeby się nie wkopać w zakup ;)

      Usuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)