Buty sportowe.

Udostępnij ten post

Witam !
Ponieważ wiosna coraz bliżej postanowiłam, że zacznę więcej się ruszać. Gdy zrobi się tylko troszkę cieplej zaczynam biegać. Buty już kupiłam na początek zwyczajne dostępne w ofercie Lidla. Do tego skarpetki sportowe za 2 pary zapłaciłam 12 zł. Buty nie były drogie bo dałam za nie 50 zł są lekkie i wygodne więc nadają się do biegania, ćwiczenia czy też chodzenia. Jak na razie walczę z mocnym przeziębieniem. Głos już raz w ciągu tygodnia straciłam :( Do tego zaczęła się uczelnia no ale jak na razie daje radę.















6 komentarzy :

  1. musze sobie zakupic jakies butki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne! :P
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre sportowe buty to ważna sprawa :) Ja niestety nie mam dostępu do Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idzie wiosna więc trzeba zacząć się ruszać. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)