Cień do brwi- Avon

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś powiem na temat cień do brwi firmy Avon z których jestem bardzo zadowolona. Bardzo nie lubię stosować henny na brwi dlatego używam cieni. W katalogu pojawił się już jakiś czas temu i wtedy dałam za niego jakieś 20 zł. Zestaw cienia i wosku u mnie się bardzo sprawdza.  Kolor jest ładny i utrzymuje się cały dzień co bardzo mnie cieszy bo nie muszę nic poprawiać. Cena myślę że nie jest wysoka bo cień jest wydajny jednak nie mogę tego  powiedzieć o wosku, który bardzo szybo znika. Na pewno gdy mi się skończy kupię następny :)





7 komentarzy :

  1. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na brwiach, bo chętnie był zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. własanie zastanawiam sie czy go kupic

    OdpowiedzUsuń
  3. I like Avon and brown it's a color that can miss from any makeup kit.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super test
    masz bardzo ciekawego bloga :***
    super styl pisania !
    śliczne zdjecia ♥♥♥


    kochana życze ci sukcesów w blogowaniu :)
    i żeby twój blog był tak dobrze prowadzony jak teraz :)
    a i śliczny wygląd bloga ♥♥
    jest cudowny :) :)
    ..................................
    pozdrawiam :)

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam swoją ukochaną Essence, Eyebrow Stylist Set i jestem strasznie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kolorek, ja uzywam kredki do brwi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)