Lakier termiczny.

Udostępnij ten post

Witam!
Dziś powiem parę słów na temat lakieru termicznego. Nie jestem nim zachwycona, bo słabo kryje co widać na zdjęciu ( nałożyłam 3 warstwy) po za tym nie jest trwały. Utrzymuje się na paznokciach 1-2 dni po czym zaczyna odpryskiwać. Jeżeli chodzi o kolory owszem są ładne i podoba mi się to jak kolor zmienia się pod wpływem ciepła lub zimna. Ten lakier otrzymałam w rozdaniu jednak gdybym miała go kupić to raczej bym tego nie zrobiła.











Kolor w ciepłej temperaturze.







Kolor w zimnej temperaturze



Tutaj widać delikatne przejście koloru.






7 komentarzy :

  1. Szczerze, to nawet nie wiedziałam, że są takie lakiery :P Szkoda, że jakość jest słaba, bo lakier naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie lakiery termiczne nie kuszą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie lakierek niecodzienny :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kuszą te lakiery, ale krycie mają faktycznie kiepskie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)