Rozdanie :)

Udostępnij ten post

Witam!

Postanowiłam zorganizować rozdanie- nagrodą będzie paczka niespodzianka. Na dole znajdziecie więcej informacji :) Zapraszam do zabawy :)



Regulamin:
1) Rozdanie trwa od 23.03-24.04.2015
2)Organizatorką konkursu jestem ja
3) W rozdaniu może brać udział każdy, kto spełni wszystkie jego warunki
4) Nagrodą jest paczka niespodzianka-Nagroda wysyłana jest tylko na terenie Polski
5) Zwycięzca zostanie ogłoszony do 3 dni po zakończeniu konkursu na blogu
6) Po ogłoszeniu wyników zwycięzca ma 5 dni na zgłoszenie się po wygraną
7) Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach 
i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 z późn. zm).

.
 Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

OBOWIĄZKOWO:
- być obserwatorem bloga
-napisać jak wygląda idealny dzień lub druga opcja wysłać zdjęcie na maila miscellaneous@poczta.onet.pl które przedstawia wasz idealny dzień albo jak się wtedy się czujecie lub możecie połączyć jedno z drugim. Decyzja należy do was.

Najciekawszą odpowiedź lub zdjęcie nagrodzę. Natomiast gdybym miała wątpliwości w wyborze lub odpowiedzi nie zachwyciłyby mnie to zadecydują losy dodatkowe, które możecie otrzymać w ten sposób:

udostępnienie baneru na pasku, bądź publiczne udostępnienie na Facebooku (za każde udostępnienie 1 los)
obserwowanie mnie na instagramie  KLIK - (1 los)
- obserwowanie mnie na Facebooku KLIK (1 los)

WZÓR ZGŁOSZENIA:
- Obserwuję jako:
- Email: 
DODATKOWE:
- Baner na blogu: TAK (link) / NIE
- Udostępnienie na Facebooku: TAK (link) / NIE
- Lubię na Facebooku jako: TAK (imię i chociaż dwie litery nazwiska) / NIE
- Obserwuję na instagramie jako: TAK (nick) / NIE

15 komentarzy :

  1. Ooo :)) lubię rozdania niespodzianki :)
    Obserwuję jako: www.kassiiaa.blogspot.com
    Mój idealny dzień to taki kiedy mogę wybrać się na przejażdżkę z moim ukochanym na rowerze lub motocyklu. Piękny słoneczny dzień, nowe nieznane miejsca i możliwość sfotografowania ich dla siebie. Takie coś uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł, super blog :) Zapraszam również do siebie:
    http://rysowanie-z-haniko.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony dzień, to każdy, który wywołuje uśmiech i pozostawia po sobie niezapomniane wspomnienia :)
    - Obserwuję jako: Cute to Death
    - Email: cutetodeath666@gmail.com
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: TAK http://cutetodeath.blogspot.com
    - Udostępnienie na Facebooku: TAK https://www.facebook.com/ladykathrine.and.ladyvictoria
    - Lubię na Facebooku jako: TAK Kathrine Victoria
    - Obserwuję na instagramie jako: NIE bo nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój wymarzony dzień: Jest ciepły, letni wieczór i lekko mży. Przechadzam się z moim ukochanym uliczkami Paryża, w blasku księżyca. Na jego i moich włosach osiadły kropelki wilgoci, a nasza skóra jest wilgotna i gorąca. Nie przeszkadza nam to jednak i trzymamy się za ręce. Stajemy na chwilę w miejscu i mocno, serdecznie przytulamy się do siebie. Czuję na swoich ramionach jego dotyk - niespieszny i delikatny. Jest mi tak dobrze, przyjemnie i bezpiecznie. Patrzę mu w oczy i widzę swoje odbicie – a za mną magiczne miasto zakochanych. Jestem tak szczęśliwa, że do moich oczu wzbierają łzy szczęścia…

    - Obserwuję jako: SylviaInVogue
    - Email: sylwiaciszekpost(at)gmail.com
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: Nie
    - Udostępnienie na Facebooku: Nie
    - Lubię na Facebooku jako: Nie
    - Obserwuję na instagramie jako: SylviaInVogue

    OdpowiedzUsuń
  6. - Obserwuję jako: Pycia ;3
    - Email: patrycja101125@o2.pl
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: NIE
    - Udostępnienie na Facebooku: NIE
    - Lubię na Facebooku jako: TAK/ Patrycja Sz
    - Obserwuję na instagramie jako: TAK/ pyciaa.a

    Zdjęcie wysłane na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: DziwnaJa
    Email: basia.wiwa@gmail.com

    Jak wygląda mój idealny dzień ? Ponieważ staram się cieszyć z tego co mam, mój idealny dzień jest dosyć banalny. Zaczyna się już wczesnym wiosennym rankiem, kiedy dochodzące z zewnątrz wesołe ptasie trele i pierwsze promienie wschodzącego słońca zachęcają mnie do pobudki. Otwieram oczy i już wiem, że ten dzień będzie wyjątkowo ciepły, a takie lubię najbardziej. Szkoda zmarnować tak pięknego poranka, o czym doskonale wie mój pupil, dlatego radośnie merda ogonem i jak zawsze zachęca mnie do wyjścia na spacer. Na zewnątrz z ciekawością obserwuję, jak przyroda także budzi się ze snu i jak wiele zmieniło się od wczoraj - każde drzewko, krzaczek czy kwiatek stara się urosnąć jak najwięcej i dumnie pręży się ku słońcu. Wracam do domu i zajmuję się szeroko pojętą poranną toaletą. Następnie robię sobie pyszną kawę i lekkie śniadanie. Na dziś zaplanowałam małe zakupy, wiec ubieram się raczej wygodnie, robię delikatny makijaż i otulam się ulubionym zapachem. W drogę :-) Jestem szczęśliwa, bo udaje mi się kupić kilka ładnych rzeczy w bardzo przystępnej cenie, dzięki czemu mój dosyć skromny domowy budżet nie zostaje nadwyrężony. Po powrocie do domu czekam na męża i wspólnie jemy pyszny obiad, a następnie idziemy z psem na długi spacer nad pobliskie jezioro. Wieczorem jak zwykle siadam z książką w ręku i zatracam się w czytaniu, wczuwając się w pogmatwane losy bohaterów z papierowych stron. Nawet się nie obejrzałam, a pora już spać. Czasami śni mi się, że jestem postacią z przeczytanej wcześniej powieści. Co przyśni mi się tej nocy? Nie wiem, ale mam nadzieję że będzie to sen idealny, tak jak idealny był mój dzisiejszy dzień. Ale zanim zasnę, na mojej twarzy zdąży jeszcze pojawić się dyskretny uśmiech...jestem szczęśliwa.
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: TAK http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com
    - Udostępnienie na Facebooku: TAK https://www.facebook.com/basia.szotowska/posts/681069322020058?pnref=story
    - Lubię na Facebooku jako: TAK jako Basia Szotowska
    - Obserwuję na instagramie jako: Nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój wymarzony dzień jest pełen wrzasku i gwaru ulic. Spaceruję uliczkami przepełnionymi sklepami, czy butikami znanych projektantów. Ludzie pędzą w pospiesznym tempie, natomiast ja zamknięta w sobie rozglądam się i dumam, myśląc dlaczego jestem tu sama. Krótko rozmyślając stwierdzam, że jest to mój dzień wolny, jeden z dni w których jestem skazana na siebie. Z dala od mojego środowiska, ze swoimi myślami w małym świecie pełnym mody. Taak, zdecydowanie teraz mi tego potrzeba:)

    - Obserwuję jako: Daga Hehe
    - Email: dagmareczka312@gmail.com
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: Nie
    - Udostępnienie na Facebooku: Nie
    - Lubię na Facebooku jako: Tak, Dagmara A. A. Ry
    - Obserwuję na instagramie jako: Tak, Altrestia

    OdpowiedzUsuń
  9. - Obserwuję jako: Samsils
    - Email: thebest_99@onet.pl
    DODATKOWE:
    - Lubię na Facebooku jako: Sandra Cze
    - Obserwuję na instagramie jako: @samsils04
    Mój idealny dzień to taki, w którym budzą mnie promyki słoneczka i sms od ukochanego, że pora się zbierać gdyż jedziemy na wycieczkę całodniową, jest upalnie a my zwiedzamy różne, śmieszne i dziwne muzea, przy okazji jemy pyszne lody soprano i jeździmy po parkach wodnych następnie siedzimy na ławeczce i grzejemy się w słoneczku a pod koniec dnia robimy ognisko dla znajomych przy somersby i desperados. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój idealny dzień? To spanie do 10 gdy budzi mnie, może to dziwnie zabrzmi ale, lubię gdy mama odkurza w domu. Potem obiad razem z rodziną, spacerek i rodzinne grillowanie. Wtedy dla mnie czas leci tak szybko że gdy się obejrzę już nachodzi wieczór i wszyscy odjeżdżają w swoja stronę.
    Obserwuję jako: Lara Cox
    - Email: shju@onet.pl
    DODATKOWE:
    Lubię na Facebooku jako: TAK (Ala Mias)

    OdpowiedzUsuń
  11. - Obserwuję jako:Moon.
    - Email: sakura251@wp.pl
    DODATKOWE:
    - Lubię na Facebooku jako: TAK Justyna Kr
    Mój idealny dzień to taki w którym jest dużo ruchu i ciekawych wrażeń. Na przykład cały dzień spędzony z rolkami na nogach. Jest to dzień niezbyt gorący ale ciepły. Oraz w towarzystwie świetnych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: rudy włos
    - Email: kasdwaraz@gmail.com
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: TAK rudywlos.blogspot.com
    - Udostępnienie na Facebooku: NIE
    - Lubię na Facebooku jako: TAK Kasia So
    - Obserwuję na instagramie jako: TAK rudy_wlos
    Mój idealny dzień to taki kiedy mogę obudzić się wtedy kiedy chcę a nie wtedy kiedy muszę, zjadam posiłki na które mam ochotę, a nie takie na które pozwala mi stan lodówki, w słoneczku leżę na balkonie czytając książkę i słuchając ulubionej muzyki, popijając pyszną kawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. - Obserwuję jako: szeriapple owoc
    - Email: szeriapple@gmail.com
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: TAK
    - Udostępnienie na Facebooku: NIE
    - Lubię na Facebooku jako: TAK Ewa Amelia Ko
    - Obserwuję na instagramie jako: NIE
    Aby dzień był dla mnie idealny, potrzebny jest drogi i luksusowy składnik, którego od bardzo dawna nie posiadam, a mianowicie: komfort nic nie robienia. Chciałabym mieć jeden dzień gdy będę mogła np leżeć i czytać książkę, malować paznokcie lub robić inne, mało ambitne rzeczy, na które nie mam zazwyczaj czasu. Niby proste...ale nie łatwe do zrealizowania

    OdpowiedzUsuń
  14. mój idealny dzień rozpoczyna moje małe włochate szczęście, które wskakuje na mnie z impetem i budzi mnie swoimi "buziakami" :) muszę się jej za to odwdzięczyć wyjściem na spacer, który mega mnie rozbudza! słoneczna poranna "kąpiel" to jest to, co polecam każdemu:) później standardowo kawka śniadanie uczelnia. ale są osoby, dzięki którym każdy dzień jest wyjątkowy na swój sposób. nie potrzebuje niczego więcej, doceniam to co mam. i dopóki jestem zdrowa i mam swoich ludzi koło siebie nie potrzeba mi nic więcej:) trzeba cieszyć się każdym dniem tak,jakby miał być ostatnim-nie ma co marudzić i się smucić! :)

    - Obserwuję jako:esteem
    - Email: i_skrodziuk@wp.pl
    DODATKOWE:
    - Baner na blogu: NIE
    - Udostępnienie na Facebooku: NIE
    - Lubię na Facebooku jako: TAK Izabela Sk
    - Obserwuję na instagramie jako: TAK (izuulkaa)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)