Delia Cosmetics-Szampon koloryzujący

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś parę słów na temat szamponu koloryzującego firmy Delia. Kiedyś pisałam, że jest to mój ulubieniec i owszem należał do nich jednak powiem wam, że zdecydowanie wolę szamponetkę z Joanny której recenzje znajdziecie tutaj. Zacznę może od zapachu, który mi wogóle nie przeszkadzał przy używaniu tego kosmetyku jednak o wiele ładniejszy i delikatniejszy jest w tej z firmy Joanna. Jeżeli chodzi o wydajność to przy długich włosach trzeba niestety kupić dwie bo słabo się pieni i ciężko rozprowadzić ją na włosach. Jeżeli chodzi o efekt na włosach jest podobny do tego który pokazywałam wam przy recenzji szamponetki z Joanny. Jeżeli chodzi o efekt i jego trwałość to jest on nieco dłuższy niż w przypadku tej z Joanny bo około 1,5 tygodnia. Cena takiego szamponu koloryzującego to 3,99zł warto ją wypróbować i ja pewnie od czasu do czasu będę po nią sięgać.



21 komentarzy :

  1. Jeszcze w życiu nie miałam szamponu koloryzującego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa notka
    obserwuje i licze na samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam i nie znam :)
    Nigdy nie miałam żadnej szamponetki na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat szamponów koloryzujących nie używam - tylko trwała farba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy używa to co lubi. Ja nie farbuję włosów jednak czasem lubie użyć szamponetki :)

      Usuń
  5. ja mam wrażliwy skalp takie szampony by mi krzywdę zrobiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zupełnie bezpieczne- jednak jeżeli ma się wrażliwą skórę głowy polecam zrobić test czy przypadkiem nie uczula Cię dany kosmetyk

      Usuń
  6. Ja już od dawna nie farbuję w żaden sposób włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. raz użyłam szamponetki Delia... w kolorze miedź na rozjaśnione pasemko... efekt był fajny , podobało mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rozjaśnionych włosach zawsze fanie to wygląda :)

      Usuń
  8. Ja nie farbowałam i na razie nie zamierzam. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie czeka ona w zapasach, muszę w końcu zaryzykować i ją użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam maskę z tej serii Delii i jestem z niej szalenie zadowolona. Od dłuższego czasu nie farbuję włosów, więc produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski nie używałam jednak może kiedyś sięgnę :)

      Usuń
  11. Zawsze się bałam takich szamponów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać bo kolor się zmywa i takie koloryzowanie nie niszczy włosów.

      Usuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)