Lirene- Balsam Silver Charm (księżycowa poświata na skórze)

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś recenzja balsamu który pokazywałam wam bardzo dawno temu jako nowość. Jakoś nie potrafiłam zebrać się do napisania tej recenzji. Balsam jest w bardzo ładny srebrnym opakowaniu. Balsma ma ładne srebrne drobinki w sobie. Jeżeli chodzi o zapach jest bardzo przyjemny i powiedziałabym elegancki. Producent określa go jako glamour. Producent obiecuje również , że balsam nawilża i gwarantuje, że skóra po użyciu jest rozświetlona, wygładzona i miękka w użyciu. Mogę się zgodzić z tymi stwierdzeniami ponieważ skóra rzeczywiście po użyciu balsamu taka jest. Jednak jeżeli chodzi o nawilżenie, jest ono efektem krótkotrwałym. Na pewno osoby, które oczekują nawilżenia które będzie się utrzymywało dłużej będą zawiedzione. Ten balsam na pewno dobrze sprawdzi się przed wyjściem na jakąś imprezę, ponieważ drobinki zawarte w balsamie bardzo ładnie wyglądają na skórze. Na pewno nie nadaje się do użytku codziennego bo w końcu kto chce błyszczeć ciągle. Ja lubię stosować go właśnie wtedy gdy wybieram się wieczorem na jakąś imprezę wtedy wygląda to świetnie.





21 komentarzy :

  1. Zgadzam się, że na imprezę będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie właśnie tylko na imprezę się nadaje :)

      Usuń
  2. Ogólnie na co dzień nie lubię używać balsamów które mają jakieś błyszczące drobinki. Ale na imprezy jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda na codzień nie fajnie wygląda jak ktoś błyszczy jak bombki na choince

      Usuń
  3. Świetny pomysl, uwielbiam takie błyskotki :D

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie balsamy latem i na imprezy. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny na imprezy :)) Sylwester się zbliża! Pozdrawiam Cię kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na sylwestra na pewno dobrze się sprawdzi :) Dziękuje Kochana i również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. ciekawy ten balsam ! przydałby mi się właśnie taki na imprezy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na imprezę czemu nie, ale chyba wolałabym tę złotą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotą wersję widziałam jednak jakoś ta srebrna wpadła mi w łapki. Każdy lubi coś innego mnie obie wersje by odpowiadały.

      Usuń
  8. Mam złotą wersję i bardzo lubiłam ją latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za takimi produktami :P zawsze wydaje mi się, że latem mogłabym je stosować, ale potem się okazuje, że nie mam na to okazji :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, muszę wypróbować :)

    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ogromną chęcią po niego sięgnę przy okazji jakieś imprezy :) Na pewno piękne podkreśla opaleniznę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo ładnie wygląda na opalonej skórze :)

      Usuń
  12. W moim wypadku sprawdzi by się tylko na sylwestra ;) Bo niestety czas imprez u mnie się skończył

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię balsamów z drobinkami, więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham jego zapach, bardzo przypomina moje ulubione perfumy.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)