AA Makeup- Cover

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś powiem będzie o podkłądzie firmy AA. Jest to podkład, który ma zapewnić doskonałą trwałość, perfekcyjne krycie oraz niwelować niedoskonałości skóry. Odnosząc się do tego co napisał producent krycie jest średnie, podkład na pewno wyrównuje koloryt skóry jednak polecałabym go osobą, które nie mają za dużo niedoskonałości. Trwałość jest przeciętna bo niestety wciągu dnia makijaż trzeba poprawić, jeżeli chodzi o niwelowanie niedoskonałości to w bardzo małym stopniu to robi. Z podkładem bardzo ciężko się pracuje, ponieważ bardzo szybko zastyga. To co mi się w nim podoba to naturalny efekt jaki daje. Ten podkład mogłabym polecić tylko osobą, które mają nie wielkie niedoskonałości bo z takimi podkład sobie radzi. Nie jest on drogi bo kosztuje około 13-15zł jednak ja do niego nie wrócę, ponieważ potrzebuję większego krycia.



8 komentarzy :

  1. Nie lubie mocno kryjących podkładów, wolę te rozświetlające

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki lekki to chętnie wypróbuję :) nie lubię mocnych
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale jakoś nie bardzo mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam i raczej nie zamierzam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie, wolę podkłady mocno kryjące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś byłam go ciekawa, ale po Twoim wpisie dochodzę do wniosku, że niewiele straciłam nie kupując.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)