Farmona- Mgiełka z wyciągiem z bursztynów

Udostępnij ten post

Witam!

Ostatnio pisała o szamponie z tej serii i byłam z niego bardzo zadowolona. Czy tak jest w przypadku mgiełki? O tym już za chwilę.

Mgiełak podobnie jak szampon jest w bardzo wygodnym opakowaniu, które umożliwia nam łatwą aplikację mgiełki na włosy. Mgiełka ma za zadanie wzmocnić i regenerować włosy, odżywiać skórę oraz zapobiec wypadaniu włosów.  U mnie niestety mgiełka się nie sprawdziła strasznie wysuszyła mi włosy i przestałam ją używać. Jedyny plus jej używania, że po jej zastosowaniu łatwiej mogłam rozczesać włosy. Nie polecam tej mgiełki bo jest zwyczajnie nie skuteczna. 



5 komentarzy :

  1. Nie lubię wysuszających kosmetyków do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą mgiełke ale nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak wcierka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, mam tylko w zapasach szampon Jantar. Jakoś nie przepadam za mgiełkami do włosów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie wcierkę z tej serii, szkoda, że mgiełka kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale może to i nawet dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)