Farmona- Szampon z wyciągiem z bursztynu

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś co nieco na temat szamponu Farmona, którego używam już ponad 2 miesiące. Myślę, że czas co nieco o nim napisać. Jest to szampon do włosów zniszczonych, ma za zadanie zregenerować włosy oraz sprawić by mniej się przetłuszczały przynajmniej tak obiecuje producent. Jednak zacznijmy od opakowania jest dość solidne i wygodne w użytkowaniu. Na początku denerwowała mnie zakrętka jednak teraz już zapanowałam nad nią. Zapach jest bardzo przyjemny, szampon jest przeźroczysty i ma bardzo fajną konsystencję. Nie można też zapomnieć, że bardzo dobrze się pieni. Jeżeli chodzi o działanie to włosy może nie są jakoś super zregenerowane, ale na pewno nie niszczą się bardziej. Dużym plusem w moim przypadku było to, że włosy tak szybko się nie przetłuszczają po tym szamponie. Podumowując- na pewno wrócę jeszcze do tego szamponu no i polecam ten szampon :)



4 komentarze :

  1. Lubię produkty tej firmy! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ja zaczelam jakis czas temu uzywac odzywki do wlosow mam nadzieje, ze bedzie skutkowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kiedyś go wypróbować, ale wcierka z tej serii trochę wysuszyła mi skórę głowy, więc boję się ryzykować. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)