FASIO SMART CURL MASCARA VOLUME EX 7G

Udostępnij ten post

Witam!

Wiem, że czekałyście na recenzję tuszu od Ber de ver no i w koncu jest. Tusz sprawdziłam pod każdym względem i zaraz wszystko wam opiszę, a na koniec coś dla was :)

Zacznę od opakowania, które bardzo mi się podoba, ponieważ tusz zamknięty jest w saszetce, której nikt przed nam nie miał możliwości otworzyć. Za to ogromny plus, wiecie doskonale jak to jest gdy idziemy do drogerii i chcemy kupić tusz, który nie był nigdy wczesniej otwierany- musimy się nieźle naszukać bo testerów brak, a wiele maskar jest otwartych. Po otwarciu saszetki moim oczom ukazało się piękne i zarazem eleganckie opakowanie tuszu. 




Teraz warto przejść do szczoteczki tuszu. Jestem osobą, której nie robi wielkiej różnicy z czego jest wykonana szczoteczka, jednak zwracam uwagę na jej funkcjonalność.  Szczoteczka tuszu Fasio jest wygięta, że tak powiem jak banan, ma kruciutkie i bardzo delikatne "włoski". Jest bardzo wygodna w użytku i polubiłam się z nią od razu.




 Muszę wam powiedzieć, że generalnie nienawidzę używać nowych tuszów bo są dla mnie za mokre wszystko wychodzi nie tak przy ich używaniu jednak z tym tuszem było inaczej. Jest to pierwszy tusz, który polubiłam od pierwszego użycia. Jego formuła nie jest ani za sucha, ani za mokra jest idealna. Tusz ma  pogrubiać i mocno podkręcać- ja jakiegoś mocnego pogrubienia nie zauważyłam, jeżeli chodzi o podkręceie jest delikatne. Może u kogoś kto ma dłuższe rzęsy byłoby bardziej widoczne. Ogromnym plusem jest to, że tusz się nie kruszy miałam go na oczach czasem nawet po 12h i wszystko pięknie się trzymało. Jeżeli chodzi o sklejanie rzęs może wystąpić gdy za dużo go nałożymy, zresztą zauważycie na zdjęciach. Podoba mi się to, że ładnie rozczesuje rzęsy.

Na zdjęciach zauważycie, że na rzęsach mam takie grudeczki. Nie jest to widoczne z daleka i wszystko wygląda okey z normalnych odległości.-Tusz ma taką formułę jednak mimo tego że takie coś się pojawia rzęsy są dosyć miękie, a tusz się nie kruszy. Jeżeli chodzi o zmywanie, nie ma z tym najmniejszego problemu wszystko ładnie się zmywa mleczkiem do demakijażu.

Ktoś mi podpowiedział, że efekt tuszu może być polepszony gdy przed jego użyciem nałożymy jakąś odżywkę na rzęsy. Jednak według mnie moje rzęsy w połączeniu tuszu i odżywki wyglądały średnio. Więc takiego zabiegu nie polecam.



Z odżywką:




Bez odżywki:





Podsumowując polecam ten tusz bo jest dość dobry. Na tą chwilę jest jednym z moich ulubionych. Na pewno gdy mi się skończy pomyślę o kolejnym.

A teraz coś dla was- sklep Ber de ver przygotował dla moich czytelników zniżkę na wszystkie tusze FASIO. Poniżej będzie kod, który jest ważny do 26 marca 2016 r



5 komentarzy :

  1. Pierwszy raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdecydowanie ani szczoteczka , ani efekt dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się skuszę patrząc na twoją opinię c;
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie szczoteczki :) Ja mam teraz taki problem,że po serum do rzęs tak mi one urosły, że ciągle tusz odbija mi się na skórze pod okiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt całkowicie nie przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)