Isana- Totes Meer Salz

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś co nieco na temat peelingu firmy Isana. Wiązałam z nim wielkie nadzieje bo liczyłam na coś super jednak trochę się przeliczyłam. Peeling jest w bardzo ładnym i wygodnym opakowaniu, ma w sobie niebieskie drobinki i dość ładnie pachnie.  Spotkałam się ze stwierdzeniem, że jest to żel pod prysznic z drobinkami i zgadzam się w 100% z tym stwierdzeniem . Peeling bardzo dobrze się pieni jednak w moim przypadku niestety nie złuszcza martwego naskórka. Może sprawdził by się u osób ze skórą wrażliwą jednak dla mnie jest to niestety niewypał. Lubię firmę Isana i zazwyczaj ma dośc dobre produkty jeżeli patrzy się na ich cenę jednak tym razem się zawiodłam i na pewno już go nie kupię.






3 komentarze :

  1. ostatnio kupiam peeling ale do twarzy z loreal i póki co jest super :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, nie polubiłam się z nim. Był dla mnie za słaby jak w twoim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)