Mugs and hugs- czyli piękna filiżaneczka którą zamówiłam.

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś pokażę, wam cudo jakie stworzyła dla mnie na zamówienie Madzia z bloga http://30plusbeautyblog.blogspot.com/, która otwarła jakiś czas temu maleńką firmę z przepięknymi ręczniemalowani filżankami, kubeczkami czy też talerzykami. Jeżeli chciałbyście zobaczyć więcej jej prac lub coś u niej zamówić to zaglądajcie na jej facebooka https://www.facebook.com/my.Mugs.Hugs/?fref=ts tworzy na prawdę piękne rzeczy. Ja zakochalam się w rzeczach przez nią robionych. Filiżaneczka jest również na imieniny mojego ukochanego. Jest to dopełnienie poprzednich rzeczy :)







7 komentarzy :

  1. jest trochę nie dociągnięć ale i tak wyszło super < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo się podoba i nie mam się do czego doczepić :) Mój facet jest mega zadowolony :)

      Usuń
  2. Ale ładna :D Uwielbiam takie ręczne arcydzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna filiżaneczka, ten napis na dole świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna filiżanka! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)