Niekosmetyczne nowości

Udostępnij ten post

Witam!

Czasu coraz mniej, a obowiązków coraz wiecej. Jak większość z was wie jestem na III roku Bezpieczeństwa Narodowego w tym roku czeka mnie obrona, ale zanim to nastąpi muszę napisać pracę licencjacką. Ten rok nie nalezy do najłatwiejszych, ciągle rzucane są kłody pod nogi. Sesja też nie była zbyt przyjemna, spotkało mnie wiele nieprzyjemności jednak mam już to za sobą. Byle do przodu :) Wracając do tematu postu, nowości zbyt duzo nie nazbierałam jednak pokażę wam co nowego u nie się pojawiło :) Najbardziej cieszę się z ksiązki, którą dostałam od ukochanego na Dzień Kobiet nic tylko czytać i uczyć się :)








7 komentarzy :

  1. Te świece w kształcie serca są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę w 1 wieczór przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej książki, dużo osób ją poleca :) Ale najpierw na przeczytanie czeka pozycja Sekrety urody Koreanek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę mam, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze świeczuszki, Książki RED nadal nie przeczytałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne świeczki w kształcie serduszek! :) Ciekawa jestem tej książki, chociaż słyszałam, że bardziej przyda się początkującym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)