7th Heaven- MUD PAC

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś recenzja kolejnej maseczki 7th Heaven. Maseczka ma oczyszczać i odblokowywać pory - jak jest w rzeczywistość o tym za chwilę. Maseczka ma jasnozielony kolor, konsystencja przypomina pastę do zębów. Jej zapach ma męskie nuty jednak jest dość przyjemny. Po nałożeniu na twarz mamy uczucie chłodu jest to dość przyjemne uczucie i pozwala mi na relaks. Jeżeli chodzi o jej działanie to matowi twarz oraz delikatnie ją oczyszcza. Maseczkę oceniam pozytywnie i może kiedyś do niej wrócę :)




3 komentarze :

  1. nie znam tych maseczek ale mają dużo pozytywnych opini ;) może kiedyś kupie i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o nich może kiedyś i ja ją w końcu przetestuje :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przekonują mnie te maseczki ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)