Kringle Candle- Apple Chutney

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś kolejny zapach od Kringle Candle tym razem jest to mini świeczka o zapachu Apple Chutney. Zapach bardzo mi się podoba i chętnie do niego wracam. 

Według mnie świeczka pachnie pieczonymi jabłkami z cynamonem. Jest tu też delikatna słodycz, która dopełnia świeczkę. Zapach jest bardzo ładny i myślę, że sprawdzi się on w każdym pomieszczeniu. Jest dość intensywny, ale nie mdły dzięki czemu możemy go swobodnie palić nawet w małych pomieszczeniach.




Świeczkę znajdziecie - TUTAJ
Inne świeczki - TUTAJ

3 komentarze :

  1. Od dwóch lat unikam świeczek i wosków:). Wczesniej byłam maniakalnie od nich uzależniona i chyba przedawkowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. są sporo tańsze od YC ale ogólnie są tak samo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa świeczuszka ;) Ja jeszcze od nich nie miałam świeczek, ale na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)