Spotaknie blogerek w Krakowie

Udostępnij ten post

Witam!


Dziś przychodze do was z postem podsumowującym spotkaniem blogerek w Krakowie, które odbyło się 4 lutego w House Pizza.

Organizatorką tego spotkania była przesympatyczna Ania  z bloga  http://www.rozmaitoscikosmetyczne.pl . Muszę przyznać, ze jestem pod ogromnym wrażeniem, że Ania zorganizowała to sama. Było to moje pierwsze spotkanie, ale bardzo owocne. Przy plotkowaniu o kosmetykach czas tak szybko minał, że żal było mi się pożegnać z dziewczynami i udać się z powrotem na śląsk.  



Na spotkaniu było nas łącznie dziewięć, miała być jeszcze Karolina niestety z przyczyn osobistych nie mogła do nas dołączyć. Podczas naszych rozmów dowiedziałyśmy się troszkę o sobie. Bardzo się od siebie różnimy i pod względem wieku i wykonywanej pracy jednak dzięki wspólnej pasji do blogowania i kosmetyków to nie miało większego znaczenia. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać tyle wspaniałych kobiet i wymienić się z nimi różnymi doświadczenia oraz opiniami o kosmetykach, książkach czy trikach makijażowych.

Na spotkaniu nie zabrakło tez dobrego jedzenia i sympatycznej obsługi. Większość z nas zdecydowała się na pizze oraz herbatkę.  Uważam, że to miejsce jest godne polecenia :)



Na spotkaniu nie zabrakło, również upominków od firm. Osoby, które są na bieżąco z moim instagramem widziały już jak dużo wspaniałości przywiozłam z tego spotkania. Aktualnie jestem w fazie testowania niektórych kosmetyków i na pewno za jakiś czas pojawią się recenzje. Wszystko co otrzymałam pokażę wam w osobnym poście, bo wiem że nie wszyscy korzystają z instarama :)







Na spotkaniu miałam przyjemność poznać;
oraz Anie z  http://www.rozmaitoscikosmetyczne.pl/ która była organizatorką.

Dziewczyny dziękuję za ten wspólny czas razem bo było cudownie. Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy.

Wszystkie zdjęcie w poście zrobiła i udostępniła mi Ania, ponieważ ja byłam tak pochłonięta tym spotkaniem że nie mam własnych zdjęć z tego dnia. 

Aniu jeszcze raz dziękuję za to cudowne spotkanie i mam nadzieję, że kiedyś się zobaczymy jak nie na spotkaniu, to przy mojej wizycie w Krakowie na jakiejś kawie :)






6 komentarzy :

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)