Donegal- TT Hair

Udostępnij ten post

 Witam!

Dziś przychodzę do was ze szczotką do włosów od Donegal. Jak większość z was wie bardzo długo szukałam czegoś do włosów co nie będzie mi ich szarpać i wyrywać. Zachwyciła mnie szczotka Tangle Teezer, której jestem posiadaczką od dłuższego czasu. Jednak każda szczotka ma swój "termin przydatności" moja TT skończyła już swój żywot dlatego zapragnęłam czegoś nowego. 

Tym razem postawiłam na TT Hair od firmy Donegal. Kształtem przypomina Tangle Teezer jednak jest o wiele mniejsza.  Jeżeli chodzi o budowę to ma ona krótsze i dłuższe pręciki tak jak oryginalny TT różni je jednak stopień twardości. Szczotka z donegal jest bardzo twarda i na pewno nie każdemu będzie odpowiadać. Ta szczotka nie jest tak delikatna jak Tangle Teezer i niestety w  szarpie włosy (nie jest to mocne szarpanie, ale jednak się to pojawia). Plusem tej szczotki jest cena bo zapłaciłam za nią 8,90zł w sklepie internetowym Kontigo.

Czy kupiłabym ją ponownie? Raczej nie jednak, jeżeli szuka ktoś czegoś taniego i podręcznego to warto jej spróbować bo cena jest niewysoka :) A wy jakie szczotki do włosów macie ? Co polecacie?





8 komentarzy :

  1. Ja mam swoją TT od wielu lat i nic jej nie jest. Pewnie kolejnych kilka mi jeszcze posłuży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wierna mojej TT! Od czasu do czasu używam również standardowej szczotki od Ebelin. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja pewnie też kupię za jakiś czas nową TT jednak teraz szukam tańszej alternatywy dla niej :) Może kiedyś wstawię post gdzie podsumuję takie szczotki :)

      Usuń
  3. Po tym jak wypróbowałam TT oraz Tangle Angle nie mogłabym ich zamienić na nic innego. Tangle angle jest cudowna, poręczna, świetnie rozczesuje włosy, nie wyrywa ich i pięknie prezentuje się na mojej toaletce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)