WIBO- ROCK WITH ME LIQUID EYE PEN

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją tym razem coś z kosmetyków kolorowych (czyli to co lubię najbardziej). Powiem parę słów na temat eyeliner-a firmy WIBO.



Z tym produktem wiązałam wielkie nadzieje jednak się zawiodłam. Ten eyeliner jest w formie pisaka- uwielbiam takie produkty ponieważ o wiele łatwiej jest mi narysować jaskółkę właśnie pisakiem niż pędzelkiem.


Ten konkretny produkt ma jednak dość grubą końcówkę, która na początku wydawała mi się okey (gdy testowałam na ręku i świetnie się rysowało). Jednak malowanie nim na oku doprowadza mnie do szału bo nie potrafię ładnie wykończyć nim kreski. Jednak to nie jest jego jedyna wada bo są jeszcze dwie o których warto wspomnieć. Pierwszą z nich jest to, że ten produkt bardzo szybko blaknie na oku i wygląda to nieestetycznie. Kolejną rzeczą jest to, że nie potrafi utrzymać na oku i odbija się na górnej powiece. Kupiłam go na  promocji w Rossmann za 5 zł więc dramatu z tego nie robię, ale produktu nie polecam.







Jaki jest wasz ulubiony eyeliner? Co polecacie, a co uważacie za największy bubel?

3 komentarze :

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)