Hakuro- H50s

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś przychodze do Was z recenzją pędzelka do podkładu  Hakuro. wiele osób odradzało mi zakup modelu H50s, którzy rzekomo jest do podkładu. Ja jednak nie posłuchałam i kupiłam zestaw w którym się on znajdował. Po długim czasie bo około 9 miesięcy testowania wiem dlaczego wiele osób go nie poleca do podkładu. Jest on zwyczajnie za mały do tej czynności i trzeba się sporo napracować tym pędzlem by wszystko idealnie grało. Ja jednak znalazłam dla niego inne zastosowanie. U mnie świetnie sprawdza się do korektora.



Pędzelki Hakuro były moim wielkim marzeniem. Zaczęłam od niewielkiego zestawu jednak wiem, że na tych pięciu które mam na pewno się nie skończy. Pędzelek H50s mimo iż jet mały i niepozorny to u mnie sprawdza się idealnie. Jego włosie jest tak miłe, że mogłaby się nim miziać cały dzień po twarzy. Jest on niesamowicie poręczny, masywny, świetnie się z nim pracuje. Zarówno korektor bardziej kremowy jak i ten płynny świetnie się nim rozprowadza po twarzy. Jeżeli chodzi o podkład to podzielam zdanie innych, że się do tego nie nadaje. Tak jak wcześniej wspomniałam jest za mały i ciężko pracuje się nim jeżeli chodzi o podkład. Nie mówię, że jest to nie możliwe, jednak zajmuje troszkę więcej czasu. Polecam go z czystym sumieniem do korektora :)




A Wy znacie te pędzelki? Jakie macie w swojej kolekcji? Które polecacie?

6 komentarzy :

  1. Posiadam ten pędzel i stosuję go do podkładu i mimo, że nie jest dużych rozmiarów to odpowiada mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie za mały, ale świetny w moim przypadku do korektora :)

      Usuń
  2. planuje sobie zakupić zestaw do oczu :D

    http://lekkostylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)