Kosmetyczne nowości kwietnia

Udostępnij ten post

Witam!

Kwiecień  jeszcze się nie skończył, a u mnie jest coraz więcej nowości kosmetycznych. Uwielbiam testować różne nowe produkty bo sprawia mi to ogrommną radość. W poście znajdziecieprodukty które otrzymałam do testowania dzięki portalowi ofeminin, moje zakupy, ale również współprace. Nie wiem czy coś jeszcze przybędzie do końca kwietnia jednak na pewno się z Wami tym podzielę :)

Na początek trzy nowości, które otrzymałam od ofeminin.pl . Są to nowości od Elseve. Mam już wyrobioną opinię na ich temat więc niedługo recenzja :)


Antyprespiranty od Garniera znam bardzo dobrze i mam swojego ulubieńca. Ten niebieski to dla mnie nowoć i zobaczę jak się sprawdzi :)


Tutaj nowości, które otrzymałam od Victoria Vynn. Ich hybrydy dobrze znam i lubię. Tym razem otrzymałam lakiery z serii Gel Polish :)


Oprócz antypresiprantu z Garniera kupiłam jeszcze kilka kosmetyków międzu innymi znaną maseczkę Babuszki Agafia, maseczkę z Holika Holika oraz kultowy dla mnie produkt z Oriflame :)





Jestem ciekawa, który z tych kosmetyków znacie i co polecacie. A wy co kupiłyście w tym miesiącu ?

6 komentarzy :

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)