Loreal-Elseve Magiczna Moc Glinki

Udostępnij ten post

Witam!

Jak wiecie jakiś czas temu otrzymałam do testów zestaw Elseve Magiczna Moc Glinki od portalu ofeminin.pl . Dziś nieco więcej powiem Wam o tych produktach i o tym jak spisały się one u mnie :)




Zacznę jednak od szamponu. Ma on oczyszczać, nawilżać oraz utrzymać włosy świeże przez trzy dni. Jak jest w rzeczywistości? O tym zaraz Wam napiszę. Zacznę może od tego, że ma on pojemność 250 ml ii bardzo przyjemnie pachnie. Jest to produkt bardzo wydajny i nie trzeba go wiele by umyćć włosy. Jeżeli chodzi o działanie to nie jestem do końca zadowolona. Dlaczego? Bo obietnice producenta nie przekładają się na rzeczywistość. O ile włosy wyglądają świeżo przez całe dwa dni i są odświeżone to nawilżenia nie ma ani troszkę. Szampon sprawia, że mamy siano na głowie. Włosy są szorstkie i ciężko je okiełznać. Mimo wszystko po ten produk sięgam szczególnie wtedy gdy mam wyjazdy by nie myć codziennie głowy.



Następnym produktem jest odżywka upiększająca ma ona za zadanie nawilżyć włosy, sprawić by były pełne witalności, dobrze się rozczesywały i były lekkie. Jeśli chodzi o tą odżywkę to jej działanie jest jak najbardziej okey. Włosy rzeczywiście są lekkie, dobrze się rozczesują i wyglądają zdrowo. Jednak w połączeniu z innymi produktami włosy nie wyglądają świeżo przez dwa dni lecz tylko przez jeden. 



Ostatnim produktem jest maska z glinką, którą nakładamy przed myciem głowy ma ona długotrwale oczyścić skórę głowy i sprawić że włosy u nasady będą lekkie. Sam zabieg przy długich włosach jest dość skomplikowany bo ciężko ten gęsty produkt nałożyć na całą skórę głowy. Jednak gdy już to zrobimy czujemy przyjemny chłód na skórze głowy. Dla mnie było to dość przyjemne. Ze spłukaniem tego produktu nie ma problemu co jest dużym plusem. Jeżeli chodzi o działanie to według mnie jest całkiem okey.



Podsumowując ta seria wprawiła mnie w małe zakłopotanie i nie za bardzo wiem jak ją odbierać. Z jednej strony szampon, który sprawia że moje włosy są świeże nieco dłużej niż zwykle ale je wysusza. Z drugiej strony odżywka i maska które świetnie nawilżają i odświeżają włosy ale zabierają świeżość przez dwa dni. Myślę, że po mojej recenzji sami musicie stwierdzić czy warto kupić ten produkt czy też nie.

7 komentarzy :

  1. miałam na nią chęć, lecz obawiam się tego siana na głowie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety szampon daje efekt siana. Jednak spróbuj sobie odżywki bo jest szybka do stosowania i jeżeli nie masz problemu z przetłuszczającymi się włosami może być całkiem fajna dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Miałam styczność raz z produktami Loreal Elseve i moje włosy też nie były zadowolone. Strasznie się puszyły i były suche, trudne do ułożenia ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą odżywkę i szampon. Jestem bardzo zadowolona z tego duetu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i tera te nie wiem w sumie, może skusze się jednak na ten szampon jak pokończę swoje. Bo u mnie włosy ostatnio szybko się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba wypróbować na sobie i ocenić po prostu :)
    pozdrawiam cieplutko,
    woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie produkty L'oreal się nie spisują - czy to do włosów, czy do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)