Przygotowana do wiosny

Udostępnij ten post

Witam!

Za oknem coraz więcej słońca, a temperatura ciągle wzrata dlatego postanowiłam już odświeżyć swoją garderobę. W tym roku stawiam na koszule i sukienki. Koszule są moją ogromną miłością i coraz więcej ich kupuję. Co do sukienek to powoli się do nich przekonuję bo nie zawsze lubię je nosić jednak w końcu kiedyś trzeba. 

Mam coraz mniej czasu, ponieważ zajmuję się już pisaniem pracy magisterskiej. Mimo iż jest to drugi semestr to nie chcę odkładać tego na ostatnią chwilę. Tym razem będę pisać o problemie terroryzmu we współczesnym świecie. Literatura jest bogata więc pisanie będzie przyjemnością. Trzymajcie za mnie kciuki by szybko mi to poszło. Jak wiecie bloga staram się prowwadzić regularnie bo jest to dla mnie jakaś forma relaksu więc nie zabraknie mnie tutaj.


Czasem będe stawiać na luźne tematy jak ten dotyczący przygotowania do wiosny. Mam nadzieję, że nie będziecie miały mi tego za złe. Napiszcie mi też czy podobają się Wam takie luźne posty czy może lepiej isć w jakimś innym kierunku :) Jeżeli tak to w jakim :)



Jak wiosna, to wiosna. Odświeżyłam nie tylko garderobę, ale też moje akcesoria oraz gadżety. 








Jak wspomniałam koszule to moja miłość i mam ich sporo w swojej szafie. Jestem ciekawa jak to wygląda u Was. Czemu się nie możecie oprzeć? :)




















2 komentarze :

  1. Też uwielbiam koszule. Miałam w planach odświeżyć szafę i kupić buty, ale będę musiała zainwestować niestety w nowy telefon :P
    Powodzenia z pisaniem pracy, ja już się pod inżynierkę przygotowuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)