Ciekawe stroje kąpielowe- Rosegal

Udostępnij ten post

Witam!

Mimo iż dopiero przychodzi do nas prawdziwa i ciepła wiosna warto zrobić już przegląd rzeczy na lato. Jeśli chodzi o stroje kąpielowe wzory i kolory są coraz bardziej śmiałe. Dziś pokażę Wam te, które według mnie są najciekawsze. 

Pierwszy strój jest bardzo seksowny. Prosty dół oraz koronkowa góra sprawią, że mężczyźni na plaży czy basenie na pewno będą zwracać na Ciebie uwagę :) 


Kolejna propozycja jest bardziej stonowana jednak, równie seksowna. Tym razem fajny akcent znajduje się na plecach :)



Plecionki są ostatnio bardzo modne. Ja bardzo dobrze je znam dzięki twórczości Maćka Sieradzky, który wiele fajnych projektów plecionych stworzył . Według mnie jest to mega oryginalna i przystępna cenowo komplet.


Ten strój jest prześliczny :) Góra jest robiona na wzór bluzek hiszpanek, dół niby skromny jednak paseczki po bokach nadaje mu lekkiego pazura :)


Koronka wygląda zawsze pięknie przynajmniej ja ją uwielbiam. Ta propozycja stroju bardzo mi się spodobała. Jest delikatny i dziewczęcy :)



Ta propozycja jest idealna dla osób, które nie chcą wiele pokazać. Jest to świetna propozycja która zakrywa przednią część w bardzo stylowy sposób :)


Więcej fajnych  lace bikini swimwear znajdziecie w Rosegal.

6 komentarzy :

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)