Hakuro-H79

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją pędzelka od Hakuro. Tym razem pod lupę wzięła pędzelek o numerze H79.  Jest on wykonany z naturalnego włosia i służy do aplikacji cienia na całą  powiekę ruchomą i powyżej. Jak się sprawdził u mnie? Jest to jeden z mniej przyjemnych pędzli, które mam. Jest delikatnie szorstki jedna nie przeszkadza to tak bardzo przy makijażu. Gdy nakładamy nim cień daje bardzo ładny i miękki efekt. Często nakładam nim cienie, które mają sporo drobinek by złagodzić efekt błysku. Nie wiem czy zamówiłabym ponownie ten konkretny pędzelek. Jestem ciekawa jakie wy polecacie pędzle do oczu jeżeli chodzi o nakładanie na powiekę, blendowanie czy też robienie ładnych kresek. Chętnie poczytam o Waszych ulubionych pędzlach do makijażu oczu więc piszcie mi Kochane w komentarzach jakie firmy polecacie, jakie konkretnie modele bo pewnie za jakiś czas skusze się na jakieś dobrej jakości pędzle. Ogólnie pędzli mam dużo jednak większość jest z chińskich stron. Są one fajne i można z nimi w łatwy sposób pracować jednak chciałabym mieć też coś bardziej profesjonalnego w swojej kolekcji :)





Miłego dnia Kochane moje. Zapraszam oczywiście na mój Instagram na, którym ciągle coś się dzieje no i na Facebooka. Buziaczki i do następnego :)

2 komentarze :

  1. U mnie pędzelków zawsze braki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze pędzli Hakuro, ale pewnie kiedyś jakiś do mnie zawita :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)