Holika Holika- Makgeolli Brightening Mask Sheet

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś przychodzę do Was z maseczką z firmy Holika Holika. Choć firmę dobrze znam jest to mój pierwszy produkt tej firmy. Bardzo chciałabym za jakiś czas wypróbować ich żel aloesowy bo jest podobno rewelacyjny. Na ten moment jednak się powstrzymam bo o wiele za dużo wydaję. Jeżeli chodzi o tą konkretnie maseczkę jest to maska rozjaśniająca w płachcie. Jej głównym składnikiem jest ekstrakt z sfermentowanego ryżu, który ma działanie silnie rozjaśniająco na skórze. Maseczka ma bardzo przyjemny zapach, jest bardzo dobrze nasączona i spokojnie możemy ją wykorzystać drugi raz bo maseczki troszkę zostaje w opakowaniu. Podoba mi się to, że jej kształt dopasuje się do każdej twarzy. Jej konsystencja jest wodnisto-tłusta. Gdy ją nałożymy na twarz poczujemy chłód. Cała aplikacja jest bardzo przyjemna i można się zrelaksować. Po ściągnięciu maseczki twarz jest delikatnie lepka, odczuwamy odświeżenie na twarzy i widzimy delikatne rozjaśnienie. Uważam, że warto sięgać po tą maseczkę bo jest rewelacyjna.




A wy jakie produkty tej firmy znacie i polecacie?

4 komentarze :

  1. Koniecznie muszę ją kupić i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się w nią zappatrzę, uwielbiam maski w płacie 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam maseczkę rozjaśniającą tej firmy, ale z innej linii - cytrynową. Żel jest fenomenalny, polecam, kup koniecznie, gdy będziesz mogła sobie już pozwolić! Hah, sama mam ten problem, że za dużo wydaję, jestem pielęgancyjnym zakupoholikiem xD

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam jeszcze produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)