Nowości kosmetyczne maja +wyniki rozdania

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś przychodzę do Was z wieloma nowościami, które dotarły do mnie w maju. Większość to moje zakupy z ezebra.pl, Rossmanna, kontigo oraz empika. Dotarła do mnie też paczuszka z ofeminin.pl . Mam bardzo dużo nowości do testowania i niezmiernie się z tego cieszę. Szczerze mówiąc to powinnam dostać zakaz wstępu do drogerii, ale również do sklepów z artykułami do domu. Kupuję ostatnio strasznie dużo i chyba zbankrutuję. 


Na pierwszy ognie idzie urocza paczuszka od ofeminin. Spodziewałam się tylko dwóch produktów jednak jak widać przyszły, aż trzy. W zestawie znalazł się żel do mycia twarzy krem dzień/noc oraz serum na noc. Ta seria pachnie obłędnie za jakiś czas na pewno pojawi się recenzja :)


Jak już informowałam wcześniej na instagramie 2 maja w sklepie Kontigo była darmowa wysyłka. Ja nie mogłam się temu oprzeć tym bardziej, że nie było minimalnej kwoty zamówienia więc zamówiłam sobie kule do kąpieli oraz sól do kąpieli. Warto zwrócić też uwagę, że sklep kontigo nawet do najmniejszych zakupów dodaje gratis. Tym razem otrzymałam nudziakowy błyszczyk :)


Tutaj już moje zamówienie z ezebra.pl bardzo chciałam wypróbować kilka nowych maseczek oraz pomadkę z golden rose i tak uzbierało się takie skromne zamówienie. Pojawiły się również kępki, ponieważ chcę wypróbować klej do kępek, który ma je trzymać nawet 2 tygodnie. Jestem go mega ciekawa jedna jeszcze go nie zamówiłam- zrobię to na pewno pod koniec miesiąca :) 


A tutaj już szał zarówno mój jak i mamy w Rossmannie. Jak wiele z Was już wie z Rossmanna została wycofana szafa Astor i kosmetyki były wyprzedawane. Takim sposobem zostałyśmy posiadaczkami wielu lakierów, pomadki, błyszczyku oraz dwóch tuszy do rzęs.



A tu już dwa zakupy związane z hybrydami. Szukam czegoś odpowiedniego do ściągania hybryd oraz odtłuszczania płytki. Za jakiś czas podzielę się z Wami jak te produkty się sprawdzają :)



Jestem ciekawa co Was najbardziej zainteresowało :)

A teraz już wyniki :) Muszę Wam powiedzieć, że było wiele cudownych odpowiedzi i miałam problem z wybraniem jednej. Jednak wybrać musiałam i rozdanie wygrywa Monika St z bloga http://mikibym.blogspot.com/ . Kochana napisz mi maila wraz z Twoimi danymi do wysyłki na miscellaneous@poczta.onet.pl

Niedługo na moim instagramie ruszy konkurs tym razem do wygrania będą pędzelki :) Śledźcie koniecznie moje wpisy :*

6 komentarzy :

  1. Jaki kolor pomadki Golden Rose zamówiłaś? :) Ciekawi mnie również ten klej do kępek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. numer 10 :) a klej będę zamawiać i na pewno o nim napiszę :)

      Usuń
  2. Świetne nowości. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na zakupy Biolove w Kontigo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)