Revers-Silikonowa baza pod makijaż MINERAL PERFECT BASE

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś kolejny produkt od firmy Revers. Wiem, że ostatnio sporo się jej pojawia jednaak w końcu ją przetestowałam i chcę Wam napisać co o nich sądze bo ich kosmetyki są na prawdę tanie i niektóre warto kupić jak np pomadkę którą recenzowałam wcześniej :)

Co mówi producent?

"MINERAL PERFECT BASE, skutecznie przedłuża trwałość makijażu, cera staje się idealnie wygładzona, aksamitnie miękka i matowa. Lekka, pielęgnacyjna formuła zawierająca olejki silikonowe przygotowuje skórę do nałożenia fluidu lub pudru, zapewniając ich równomierne rozprowadzenie bez uwydatniania zmarszczek. Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, nie obciąża skóry."


Co ja myślę? Baza jest bardz leciutka, szybko się wchłnia, a jej zapach jest prawie nie wyczuwalny. Po nałożeniu bazy twarz jest bardo mięciutka i wygładzona dzięki temu łatwiej jest nałożyć podkład. Polubiłam się z tym produktem bo dzięki niej łatwiej nakładało mi się nawet trudne  podkłady. Jezeli chodzi o przedłużenie trwałości to niestety tego nie zauważyłam. Produkt kosztuje 6,5 zł więc myślę, że warto przetestować go na sobie :)


A wy jakich baz używacie? Jaka jest Waszym ulubieńcem ?

5 komentarzy :

  1. Mam ją, ale na razie nie mam zbyt wielu okazji żeby stosować. Na co dzień albo się nie maluję, albo tylko na krotko i nie potrzebuję przedłużenia makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam taką z Pierre Rene, jak na razie jestem zadowolona. Najważniejsze, że nie zapycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbuję. Może w koncu udałoby mi się stworzyć makijaż którego nie będę chciała zmywać po 5 minutach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)