Wibo-Neutral Eyeshadow Palette

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś przychodzę do was z cudowną paletą od Wibo. Nie jest to pierwszy tego typu produkt od tej firmy i cieszę się że poznaję ich coraz więcej. Podczas promocji w Rossmannie nie mogłam przejść obok niej obojętnie tym bardziej, że było ich bardzo dużo i nie miałam problemu ze znalezieniem takiej której nikt nie macał. Zdecydowałam się na nią, ponieważ ma ona sporo matów których mi bardzo brakuje. Paletka jest wykonana z porządnej twardej tektury, zawiera dość duże lusterko oraz 15 cieni. Kolory są bardzo neutralne i delikatne, można nimi wyczarować zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. Cienie są bardzo dobrze na-pigmentowane, dobrze utrzymują się na powiece przez cały dzień i ogromnym plusem jest to że świetnie się blędują. Makijaż tą paletą to czysta przyjemność, a cena regularna zachęca do zakupu. Jeżeli zastanawiacie się nad nią to uwierzcie, że warto ją kupić :)










A wy znacie tą paletę? Jak ją oceniacie ?

9 komentarzy :

  1. Nie mam jej, ale kolorystyka w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę paletę tylko z recenzji innych blogerek. U jednych jest hitem, a u innych bublem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją i byłam z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie w moim guście,ale póki co mam inną paletkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawie wygląda :) Ja już mam troszkę dość neutralnych cieni, mogłoby Wibo wypuścic jakies szalone kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcienie bardzo mi się podobają. Takich używam na co dzień, więc nie pogardziłabym tą paletką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki są super, bardzo uniwersalne :)
    Jednak ja szukam na razie paletki, która będzie w 100% matowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)