Zaful & Gamiss

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś przychodzę do Was z kilkoma nowościami ze sklepu Zaful oraz Gamiss. Jeżeli chodzi o Zaful postawiłam na piękną haftowaną koszulę. Bardzo lubię ciuchy z tego sklepu bo zazwyczaj są dobrej jakości. Myślę, że warto właśnie tam zamawiać ciuchy. Jeśli chodzi o Gamiss jest to sklep, który ma ogromny asortyment. Chyba jest to sklep z największym asortymentem spośród tych w których zamawiam. Tym razem postawiłam na poszewkę oraz obrus :)


Koszula- przepiękna koszula z haftem, dobrze uszyta. Jeżeli ktoś nie lubi prześwitujących materiałów to nie jest to koszula dla niego. Mnie przypadła do gustu i myślę z czym ją połączyć :)





Poszewka- jeżeli chodzi o poszewkę jest bardzo fajna jednak według mnie cena jest zdecydowanie za wysoka. Myślę, że gdyby mieściła się w 15 zł było by okey.




Obrus- coś czym jestem mega zachwycona. Bardzo dobrze wykonany i do tego materiał jest porządny. Jestem zdecydowanie na tak i myślę, że przyszłości zamówię też z innym wzorem.




Na stronie Zaful znajdziecie teraz piękne black striped dress :)

5 komentarzy :

  1. Ale zbieg okoliczności, u mnie dzisiaj też wpis z nowościami Zaful :) Ta biała koszula jest genialna, mam taką tylko z innego materiału, ale taką mgiełkę chyba wolałabym bardziej na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hafty, na tej koszuli prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się taki koszule z haftami <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)