LomiLomi-Grape Whitening Mask

Udostępnij ten post

Witam!

Osoby, które śledzą mnie na instagramie wiedzą że jakiś czas temu kupiłam bardzo fajny zestaw maseczek w drogerii Hebe. Dziś przychodzę do Was z recenzją jednej z nich, a mianowicie z recenzją maski winogronowej. Ma ona za zadanie obudzić zmęczoną twarz i dodać cerze blasku. 



Są to maseczki w płachtach. Według mnie mają świetny kształt i odpowiednio duże dziury na oczu, usta i nos. Dzięki temu maseczka bardzo dobrze przylega i spokojnie możemy wykonywać różne czynności nie bojąc się, że nam spadnie. Podoba mi się również to, że jest bardzo dobrze nasączona i możemy ja wykorzystać nawet dwa razy. Zapach jest dość specyficzny jednak nie przeszkadza. Konsystencja w opakowaniu jest dość glutowata jednak to w niczym nie przeszkadza. Podczas relaksu z maseczką na twarzy można odczuć delikatne mrowienie i chłód na twarzy. Ja relaksowałam się przy niej niesamowicie :) Po ściągnięciu maseczki twarz jest lepka, ale świeża. Po całej nocy lepkość znika, a twarz jest bardzo dobrze nawilżona i gładka. Do tego zauważyłam, że moja cera jest delikatnie rozjaśniona . Uważam, że maseczka jest godna polecenia. Cena maseczki to 4,99 zł więc nie tak dużo :)




A wy testowałyście maseczki tej firmy? Co o nich myślicie?

1 komentarz :

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)