Moje nowinki

Udostępnij ten post

Witam!

Ostatnio nazbierało się troszkę troszkę nowinek. Kilka z nich pochodzi z Kontigo w końcu będąc w Warszawie musiałam tam zajrzeć. Teraz jeszcze choruję na rozświetlacze z Moia bo po jednym macaniu zakochałam się :) Kolejne nowinki to zapożyczony zestaw od mojej siostry, a mainowicie klej do kępek który ma je utrzymać na naszych oczach do 3 tygodni oraz preparat do ich ściągania. Przeglądając sklep online empik.com znalazłam przepiękną bransoletkę od Ani Kruk za niecałe 24 zł jak dla mnie hit :) Jakiś czas temu przyszłą też do mnie cudowna paczuszka od Delia Cosmetics z produktami do stóp. Jestem po pierwszych testach i muszę powiedzieć że jestem mile zaskoczona tymi kosmetykami. Za jakiś czas na pewno pojawi się recenzja. Oprócz kosmetyków w moje łapki trafiła gazeta Joy z piękną Redlipsticmonster na okładce :)
















Jak Wam się podobają moje nowinki ?

6 komentarzy :

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)