Rosegal

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś kolejne nowości. Mam nadzieję, że Was nimi nie zanudzę. Niedługo przysiądę do recenzowania kosmetyków. To jak na razie ostatni post z nowościami tym razem z Rosegal. Zamówiłam niewiele i zaraz zobaczycie co ciekawego przyszło i jak to oceniam :)

Spódniczka z guziczkami jest cudowna. Jest przyjemna w dotyku i ładnie się prezentuje.Zauważyłam, że we wszystkich sklepach poza zaful muszę kupować o wiele większe rozmiary. Zazwyczaj chodzę w L jednak w Rosegal muszę zamawiać, aż 2XL






Kolejną rzeczą są skarpetki siateczkowane z kokardką. Byłam bardzo ciekawa jak to wygląda i o co tyle szumu. Są ładnie wykonane jednak ja komuś na pewno je podaruje. W Rosegal są dość tanie więc warto tam zajrzeć jeżeli Wam się one podobają :)





Ostatnim zakupem są skarpetki. Były one w zestawie - 2 czarne, 2 białe oraz 2 szare. Cena 5 dolarów więc niewiele. Są one bardzo przyjemne i na pewno jeszcze sobie takie zamówię :)




Co Wam się najbardziej spodobało z zamówienia ? Jeżeli macie ochotę zrobić zamówienie to polecam skorzystać z kodu rabatowego na 10% na hasło LauraRG :)

4 komentarze :

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)