Zaful

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z nowościami od Zaful. Jest ono nie duże i jest hmm średnio udane. Troszkę nie trafiłam z rozmiarem mimo iż zawsze biorę ten sam. Sukienka, którą Wam pokażę nie do końca jest taka jaka powinna być.


Różowa sukienka jest niestety niewypałem mimo dużego rozmiaru który zamawiałam jest ona dosyć ciasna. Góra na mnie dziwnie się układa, ale może dlatego że mam szerokie ramiona. Do tego na stronie sklepu nie ma pokazanego tyłu, który jak się okazuje jest wycięty. Ja nie przepadam za takimi sukienkami. Nie wiem za bardzo co z nią zrobić może ktoś będzie ją chciał odkupić lub podaruję ją komuś drobniejszemu ode mnie.






Niebieska sukienka w paski  jest cudowna. Czuję się w niej świetnie. Jest zwiewna, dobrze się układa i ma świetne ogromne kieszenie. Jest to sukienka maksi. Co prawda jest już zimno i w tym roku raczej jej już nie założę jednak cieszę się, że mam ją w swojej garderobie :)




Sportowe legginsy są całkiem okey. Wyglądają bardzo ładnie, są elastyczne jednak delikatnie prześwitują. Muszę wypróbować je jeszcze podczas ćwiczeń w domu wtedy zobaczę jak się zachowują i czy oddychają.




Jestem bardzo ciekaw jak Wam się podobają nowości. Jeżeli chcecie coś kupić to warto skorzystać z kodu: LauraZF wtedy będziecie mieć 10% rabatu :)

7 komentarzy :

  1. Wszystkie rzeczy mi się podobają, szkoda że ta pierwsza sukienka jest zbyt duża :)
    Pomagam - 20,16$, 14,26$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj uwielbiam takie sukienki jak ta pierwsza <3 Wspaniałe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie pasuje Ci pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie ta pierwsza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak są fajne promocje to warto nadal zamawiać letnie sukienki ;) Ta druga śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)