Magdalena Grzegorczyk- Gotuj skutecznie/recenzja książek

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z recenzją książek Magdaleny Grzegorczyk "Gotuj skutecznie" . Dostałam je w prezencie na Mikołaja. Jest to zestaw dwóch książek w której znajduje się "Lunch box do pracy i szkoły" oraz "Szybko smacznie domowo" . Z tego co się dowiedziałam jest są to książki youtuberki. W książkach znajdziemy wiele przepisów jednak większość nie jest dla mnie jakimś ogromny odkryciem. Owszem są tam ciekawe pomysły na obiady oraz boxy do pracy jednak nie nic zaskakującego. Same książki są dość ładnie wydane jednak przepisy w niej zawarte nie są dla mnie jakoś mega przydatne. Do tego częste odwołania do poprzednich stron bardzo mnie irytuje bo muszę ciągle przewracać kartki.  Generalnie książki nie przypadły mi do gustu i raczej sama bym ich  nie kupiła. Na rynku jest na prawdę wiele książek kulinarnych o niebo lepszych od tej, a w podobnej cenie. Nie polecam.



Jakie książki kulinarne polecacie?

2 komentarze :

  1. Szkoda, że Ci się nie podobają. Lubię oglądać kanał Pani Magdy na YT.

    OdpowiedzUsuń
  2. przeglądałam tą książkę i też myślę że są lepsze :) ja lubię jednak te starsze książki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)