Przykra sytuacja z FACE&LOOK

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z postem niezbyt przyjemnym, ale myślę że dobrze jest o tym napisać by wiedzieć jak firmy się zachowują.

Jak wiecie grudzień był miesiącem pełnym konkursów zarówno na facebooku, blogach, ale również na instagramie. I właśnie na instagramie wzięłam udział w jednym z konkursów face&look. Bardzo ucieszyłam się gdy 5 grudnia zobaczyła, ze wygrałam w ich konkursie.


Jak widzicie jest tam mój nick czyli miscellaneous_em. Czekałam bardzo długo, aż nagroda przyjdzie (liczyłam na to, że będzie przed świętami). 21 grudnia napisałam do nich wiadomość czy nagroda została wysłana i na dole będziecie mieli zaraz screenshoot rozmowy.



Jak widzicie w dalszej części rozmowy piszą o tym, że dział zawali przez święta. Ja oczywiście rozumiem takie sytuacje dlatego też napisałam, że trudno i że najwyżej będzie to po świętach. Reszta wiadomości wynika już z czego innego. Czekałam nadal na przesyłkę z nagrodą po świętach, aż zobaczyłam pewnego dnia że jedna z 10 dziewczyn dostała w końcu nagrodę. Zauważyłam, że data była gdzieś z początku stycznia dlatego tez postanowiłam kolejny raz napisać do Face&Look niestety odpowiedzi nie dostałam. Skontaktowałam się z innymi dziewczynami, które potwierdziły tylko fakt że również nic nie dostały a firma na wiadomości prywatne nie odpisuje. Postanowiłam napisać komentarz na ich profilu, ponieważ bardzo nie spodobało mi się to że olewają innych. Firmę dobrze znam i wiele razy miałam ich magazyn dlatego też moje zdenerwowanie osiągnęło najwyższy poziom bo uważam, że jeżeli nie mogli lub nie chcieli wysłać tej nagrody mogli po prostu wszystkim dziewczynom to napisać i ja bym to uszanowała jednak zlewania ludzi nie toleruję. Mimo wszystko napisałam w moim odczuciu dość łagodny komentarz, który powinien ich zmotywować do odpowiedzi chociaż na nasze wiadomości prywatne brzmiał on tak :


Nie mam wersji z instagrama, ponieważ komentarze znikają z prędkością światła. Inna dziewczyna napisała im o tym jednak jej komentarz również znikł. Wiele dziewczyn, które obserwują profil tej firmy żyją w przekonaniu że dostałyśmy nagrodę od firmy, a prawda jest taka że mamy figę z makiem. Firma nie raczyła odpisać na wiadomości prywatne. Nawet gdy napisałam o tym, że skoro usuwają komentarze wypowiem się na ich temat na instagramie i blogu. Takim też sposobem stracili mój szacunek. Myślę, że inne dziewczyny też straciły do nich szacunek. Nie byłoby całej tej sytuacji gdyby napisali po prostu przepraszam, ale nie możemy się wywiązać. Ja bym to zrozumiała i zostawiła sprawę w spokoju jednak nienawidzę gdy mnie ktoś oszukuje i stąd jest ten post. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam tym postem ale musiałam to z siebie wyrzucić. Napiszcie mi koniecznie czy Wam zdarzyło się coś podobnego lub czy kiedyś ktoś Was tak chamsko zlewał. Piszcie koniecznie swoje historie.



2 komentarze :

  1. No to trzeba teraz z nimi uważać. Lepiej nie brać tam udziałów w konkursach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno już nie będę brała udziału w ich konkursach, ale też już nie kupię ich magazynu. Troszkę ich jeszcze poobserwuję bo widzę, że zrobili kolejny konkurs i jestem ciekawa czy po jego zakończeniu dziewczyny dostaną nagrody. Bo na dobrą sprawę można byłoby się zastanowić nad tym co w takim razie zrobili z moim adresem...

      Usuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)