Promocja -55% Rossmann

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z moimi zakupami z Rossmanna. W tym roku nie poszalałam na promocji bo stwierdziłam, że kosmetyków mam sporo i chce się ograniczyć do minimum.  W sumie kupiłam pięć kosmetyków i gąbeczkę. 




Na pierwszy ogień pójdzie paleta rozświetlaczy z Wibo. mimo iż jest ona nieco kontrowersyjna to postanowiłam ją kupić ( jeżeli ktoś nie wie o co chodzi to palety z limitowanej kolekcji wibo są baaardzo podobne do palet nabla). Kolory rozświetlaczy są bardzo ciekawe i na pewno pokażę Wam je na mojej twarzy. 


Gąbka z Wibo gdy weszła w zeszłym roku do sprzedaży była nie do kupienia. Skradła ona serca wielu osób . Ja po długim czasie od jej premiery mam okazję ją przetestować. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi.



Korektor z Lovely skradł moje serce od pierwszego użycia. Kupiłam go tuz po  premierze i do dziś mi towarzyszy. Jeden z lepszych korektorów, które dobrze kryją, nie są ciężkie i mało kosztują. Zdecydowanie polecam Wam go kupić.


Ostatnio szukam tuszu idealnego więc postanowiłam wypróbować dość nowy na półkach lovely tusz. Ma przeurocze opakowanie i widziałam, że wiele dziewczyn na insta sobie go kupiło . Może akurat się sprawdzi.



Tusz z Eveline kupiłam z poleceń moich obserwatorek na instagramie. Jest to najczęściej polecany tusz pod moim zdjęciem z tuszami gdzie pytałam co  polecacie. Liczę na to, że będzie sztos :)


No i ostatnia rzecz :) Postanowiłam kupić mega polecaną pomadkę z maybelline. Mnóstwo osób ją poleca i mam nadzieję, że będę równie zadowolona.


A wy co kupiłyście na promocji ?

8 komentarzy :

  1. Znam ten korektor z Lovely i lubię :) Ja nie poszalałam, kupiłam podkład z Max Factor, krem BB z Bourjois i tusz do rzęs z Lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też długo szukałam dobrego tuszu i póki co najlepszy jaki miałam to avon taki pomarańczowy. Jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja miałam skorzystać z promocji i przegapiłam :( gąbka wibo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, nie załapałam się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobają te produkty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to poszalałam konkretnie na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)