Serum powiększające usta Lips up

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z kolejna recenzją tym razem jest to serum powiększające usta, które mogłam testować dzięki ofeminin.pl . Powiem Wam, że ostatnio mam szczęście do tych testów bo to już drugi pod rząd :) Fajnie jest mieć możliwość przetestowania czegoś nowego!

Te serum ostatnio bardzo często pojawia się w reklamach telewizyjnych i powiem Wam byłam ciekawa jak działa i jak długo efekt się utrzymuje. No i udało mi się to sprawdzić - już Wam wszystko piszę jak to wygląda :)

Serum Lips up jest umieszczone w małej tubce zakończonej gąbeczką. Jego konsystencja jest taka jak w większości błyszczykach. Na ustach wygląda dość naturalnie i daje delikatny błysk. Stosuje się go przyjemnie - po nałożeniu czujemy delikatne mrowienie i chłód na utach. Produkt podkreśla kontur ust oraz daje efekt pełniejszych ust. Nie osiągniemy tutaj takiego efektu jak po powiększaniu ust jednak jest to dość ciekawy produkt i ładnie podkreśla nasz naturalny wygląd ust. Producent wspomina o tym, że produkt ma nawilżać usta jednak tego niestety nie zauważyłam. Nie wiem ile kosztuje ten produkt jednak myślę, że gdyby kosztował do 25 zł to na pewno sięgnęłabym po niego ponownie :)





Miałyście okazję testować tego typu produkty? Jakie polecacie najbardziej ?

3 komentarze :

  1. Czytałam już o nim kilka opinii i nie były zbyt pozytywne. Jakoś szczególnie mnie nie ciągnie do tego serum.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa czy takie serum sprawdziłoby się u mnie :) mam asymetrię i poprawiłam ją u kosmetyczki, jestem mega zadowolona i efekt stały :)

    Zapraszam na mój blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)