Podsumowanie 2019

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem roku 2019 . To był na prawdę ciężki rok. Oprócz wspaniałych chwil przyniósł też smutki. Jednak chce podzielić się z Wami tym co dobre, a smutki zostawić za sobą.

Nowy rok rozpoczęłam awansem zawodowym. Ze sprzedawcy stałam się młodszym zastępcą kierownika. Dla mnie było to na prawdę spore wyróżnienie, ponieważ dostać awans po 8 miesiącach pracy w firmie jest sporym zaskoczeniem. Dla mnie oznaczało to, że osoby wyżej postawione mają do mnie zaufanie i wierzą w moje możliwości. To było również spore wyzwanie dla mnie- nowe obowiązki, inne spostrzeganie mojej osoby poprzez współpracowników, organizacja pracy, mnóstwo samodzielnych decyzji.  To wszystko było dla mnie przerażające jednak z czasem wszystko przychodzi łatwiej, a dzięki tej funkcji wyćwiczyłam troszkę swój charakter.


Po raz pierwszy w życiu zrobiłam sushi. Odkąd spróbowałam je u siostry wiedziałam, że muszę nauczyć się je robić. I tak od roku zajadam się z moją drugą połową domowym sushi :)


Na początku roku postanowiłam również ściąć swoje długie włosy. Swoje włoski oddałam na fundację. To była dla mnie duża zmiana bo dawno nie miałam włosów takiej długości. Niemniej jednak było warto :)



Było też sporo wspólnych wyjazdów w ulubione miejsca. 


Jak przystało na moją siostrę zaskoczyła całą rodzinkę i w 2019 roku wzięła ślub kościelny. Było wzruszająco, ale też mega zabawnie :)



Ten rok upłyną pod nutą baby shark, która dalej lata mi po głowie. Przypuszczam, że nie ma osoby która nie słyszała tej piosenki dla dzieci :)


Było też sporo testowania z ofeminin. Uwielbiam zapisywać się na testy właśnie u nich . Wiele razy z nimi testowałam i to sama przyjemność :)


W tym roku udało mi się też odwiedzić swój ukochany Kraków. To takie moje miejsce, które pokochałam od pierwszej wizyty. Uwielbiam tam wracać i poznawać nowe miejsca. 




W tym roku też udało się zmienić samochód na nowszy :) I tak o to śmigamy naszą asteroidą :P



W tym roku kupiłam też pierwszą paletę HudaBeauty i totalnie przepadłam. Chcę więcej!




Była też wyprawa na See Blogger i jak zwykle są to niezapomniane chwile ze wspaniałymi ludźmi. Muszę przyznać, że z roku na rok jest coraz lepiej. Imprezę po imprezie będę pamiętać do końca życia :)  


Wizyta na See Bloggers umożliwiła mi poznanie ludzi, których od dawna oglądam w sieci. Są to osoby, które podziwiam, inspirują mnie czy też motywują do działania. Mega się cieszę, że mam z tych momentów pamiątkę w postaci zdjęć.





W tym roku kupiłam też sporo książek jak na mnie :) To część z nich. Powoli czytam i analizuję każdą. Mam nadzieję, że w przyszłym roku znajdę więcej czasu na czytanie!



Świętowaliśmy również pierwszy rok narzeczeństwa. 


Zwiedziliśmy również Pragę. Zdecydowanie chce tam wrócić. Jestem zachwycona tym miastem i chciałabym zobaczyć zdecydowanie więcej :)




W tym roku również po raz pierwszy spróbowałam presetów. To dla mnie spore ułatwienie w prowadzeniu instagrama. Presety Kamili z profilu milabyli są rewelacyjne! Polecam wszystkim, którzy szukają fajnych presetów w dobrej cenie :)

Ze względu na to, że w okolicy nigdzie nie mam starbucks po raz pierwszy wypiłam pumpkin latte i przepadłam. Dla niektórych może być zbyt aromatyczna i zbyt słodka jednak ja uwielbiam takie smaki :)


Pierwszy raz od kilku lat poszłam do lasu na grzyby. To na prawdę relaksujące i polecam każdemu wędrówkę przez las w poszukiwaniu grzybów lub na sam spacer jeżeli nie jest sezon czy po prostu nie znacie się na grzybach.



Miałam okazję również bawić się na świetnej imprezie przebieranej. Temat przewodni arystokracja. Myślę, że strojem nawet wpasowałam się tematykę imprezy. Do tego mój pierwszy mocny wieczorowy makijaż.




W tym roku spełniłam jedno z większych i dość kosztownych marzeń. W końcu mam swoje jak to mój tata mówi ugryzione jabłko :) Postawiłam na MacBook Air bo w zupełności wystarczy na moje potrzeby :)


Stuknęło mi też 25 lat!


Jestem ciekawa jak Wam minął rok 2019. Co najlepiej wspominacie? A może wydarzyło się coś magicznego? Piszcie mi koniecznie w komentarzach :)




Z tego miejsca chciałabym Wam również życzyć wspaniałego Sylwestra oraz SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU. Oby rok 2020 był dla Was wspaniały i przyniósł same szczęśliwe chwile !

Do usłyszenia! Buziaczki ;*





5 komentarzy :

  1. Sporo się u Ciebie działo w tym roku. Mnie teraz czeka zmiana samochodu i chcę się wybrać do Pragi :) życzę Ci spokojnego, bogatego w same dobre wydarzenia 2020 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać jak dużo w tym roku się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie piękne grzybki zebrałaś :) Mam nadzieję, że nowy rok będzie dla wszystkich lepszy ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)